SELEKSIONIMI
I. Tregoni nëse pohimet e mëposhtme janë të vërteta (V) apo të gabuara
(G)
- Mungesa e politikave dhe metodave të
seleksionimit apo një seleksionim i realizuar jo mirrë rrit kostot që
lidhen më këtë proçes dhe rrit nivelin e përgjithshëm të kompetencës së ndërmarrjes.
- Vendimi negativ korrekt është
një ndër gabimet e selesksionimit që nuk shoqërohet me kosto.
- Gjatë vlerësimit me pikë
sugjerohet që të përdoret jo vetëm një minimum por dhe një maksimum pikësh
për kriterin/kriteret e seleksionimit apo për pikët e grumbulluara nga
kandidati.
- Të gjitha organizatat
sugjerohet të realizojnë një proçes seleksionimi që përfshin gjithë
llojshmërinë e metodave që mund të përdoren gjatë seleksionimit.
- Analizimi i CV/formularëve
është gjithmonë faza e parë e seleksionimit.
- CV-ja, ndryshe nga
formulari i aplikimit, ka një format të caktuar të pregatitjes.
- Intervista e strukturuar është
shumë më e vlefshme dhe më e pasur në grumbullimin e të dhënave.
- Sugjerohet që gjatë
intervistës, kandidatit ti transmetohet gjykimi për të në mënyrë që ai të
mos krijojë iluzione të kota nëse vendimi që do merret është negativ.
- Vlerësimi me pikë ndikon në
minimizimin e efektit “Halo”.
- Në intervistën panel është
më e lehtë të krijohet një komunikim më efektiv mes intervistuesit dhe të
intervistuarit.
- Intervista panel është më
e bësueshme dhe sepse intervistuesit formulojnë pyetje që janë më domethënëse.
- Anëtarët e panelit
intervistues duhet të trajnohen që të mund të luajnë me efektivitet rolin
e tyre.
- Testi aftësive tregon çfarë
je i zoti të bësh tani, ndëra test ii zotësive tregon potencialin për të mësuar
për të bërë diçka.
- Koordinimi psikomotor është
një ndër tiparet e personalitetit.
- Koeficienti i korelacionit
mat shkallën në të cilën janë të lidhur dy grupe numrash.
- Një matës që të jetë i
vlefshëm duhet të jetë i besueshëm.
- Për të përcaktuar vlefshmërinë
krahasuese lidhur me kriterin krahasojmë pikët e testimit të punonjësit në
lidhje me punën me matësit aktualë të performancës.
- Vlefshmëria konkuruese është
matës superior ndaj vlefshmërisë parashikuese.
- Për të përcaktuar vlefshmërinë
konkuruese merret dhe mendimi i ekspertëve për të përcaktuar vlefshmërinë
e metodës së seleksionimit.
- Kur kemi një mostër të vogël,
vlefshmëria e përmbajtjes zakonisht është më pak e aplikueshme se vlefshmëria
lidhur me kriterin.
- Në përgjithësi, sa më e
besueshme, e vlefshme dhe përgjithsuese të jetë metoda e seleksionimit, aq
më e dobishme do të jetë.
- Dobishmëria çdo lloj testi
përgjithësisht rritet me uljen raportit të seleksionimit, për sa kohë që
kostot shtesë të rekrutimit dhe testimit nuk tejkalohen.
- Intervista e seleksionimit
është metoda e seleksionimit më e përhapur në organizata.
- Një test i aftësive fizike ndër të tjera mat balancimin dhe koordinimin.
- Nisur nga natyra e tyre, testet me përmbajtje pune janë shumë specifike prandaj niveli i përgjithësimit të tyre është e ulët.
- Përdorimi i testeve të përdorimit të drogës kundërshohet më shumë pasi rezultatet e tyre kanë besueshmëri dhe vlefshmëri të ulët.
- Testet me përmbajtje të punës kanë besueshmëri dhe vlefshmëri të lartë.
- Testet e përdorimit të drogës kanë vlefshmëri të ulët, ligjshmëri të ulët dhe dobishmëri të ulët.
- Kontrolli i refernecave ka një besueshmëri, vlefshmëri dhe dobishmëri mesatare.
II. Zgjidhni alternativën e saktë
- Vendimi më i rëndë dhe me kosto më të madhe për kompaninë, është:
- vendimi negativ i gabuar.
- vendimi pozitiv korrekt
- vendimi negativ korrekt
- vendimi pozitiv i gabuar
- Janë qëllime të intervistës
të seleksionimit:
- mbledhja e të dhënave për
eksperiencën e kualifikimin e kandidatit
- komunikimi kandidatit i
informacionit për vendin e punës
- komunikimi i informacionit për organizatën
- të gjitha të mësipërmet
- Nuk është një ndër faktorët që
ndikojnë në paaftësinë e intervistës:
- orientimi i informacionit
- koha e informacionit
- efekti “Halo”
- asnjëra (të gjitha të mësipërmet janë
faktorë)
- Testi i njohurive jep informacion
mbi:
- fakte, teori, rregulla, politika e
informacione të tjera që lidhen me një fushë të caktuar
- potencialin për të mësuar për të bërë
diçka
- çfarë je i zoti të bësh tani
- si jeni ju si person
- Testi i aftësive jep informacion mbi:
- fakte, teori, rregulla, politika e
informacione të tjera që lidhen me një fushë të caktuar
- potencialin për të mësuar për të bërë
diçka
- çfarë je i zoti të bësh tani
- si jeni ju si person
- Testi i zotësive jep informacion mbi:
- fakte, teori, rregulla, politika e
informacione të tjera që lidhen me një fushë të caktuar
- potencialin për të mësuar për të bërë
diçka
- çfarë je i zoti të bësh tani
- si jeni ju si person
- Testi i personalitetit jep
informacion mbi:
- fakte, teori, rregulla, politika e
informacione të tjera që lidhen me një fushë të caktuar
- potencialin për të mësuar për të bërë
diçka
- çfarë je i zoti të bësh tani
- si jeni ju si person
- Cila nga të mëposhtmet nuk
është një nga standartet matëse që duhen plotësuar nga një metodë
seleksionimi?
a.
dobishmëria
b.
vlefshmëria
c.
besueshmëria
d.
ndershmëria
2.
_____ është shkalla në
të cilën një matës nuk ndikohet nga gabime të rastit.
a.
përgjithësueshmëria
b.
dobishmëria
c.
besueshmëria
d.
ndershmëria
3.
Një koefiçient
korelacioni -1.0 tregon:
a.
mungesë totale të
lidhjes mes dy grupe numrash
b.
lidhje positive perfekte
mes dy grupe numrash
c.
lidhje negative
perfekte mes dy grupe numrash
d.
lidhje negative të
pjesshme mes dy grupe numrash
4.
Kur përcaktojmë
besueshmërinë e një matësi, na intereson të dimë si lidhen pikët e testimit të
kriterit në një moment kohe me pikët e testit të të njëjtit kriter në një
moment tjetër. Kjo ka të bëjë me:
a.
koeficientin e
korelacionit
b.
besueshmërinë testim –
ritestim
c.
vlefshmërinë e
ritestimit
d.
dobishmërinë e
testimit
5.
Është mënyra më e mirë
të bazohemi në pikët e marra në testin e aftësive konjiktive/njohëse në marrjen
e vendimit për të punësuar një aplikant në vend të një tjetri nëse:
a.
është përdorur vlefshmëria
e përmbajtjes
b.
është përdorur vlefshmëria
konkuruese lidhur me kriterin
c.
njihet besueshmëria e
testit
d.
është treguar që
vlefshmëria e testit është “situationally specific.”
6.
Masa në të cilën
performance e matur gjatë seleksionimit (e parashikuar) përputhet me performancën
në punë quhet:
a.
besueshmëri
b.
vlefshmëri
c.
përgjithsueshmëri
d.
dobishmëri
7.
Metoda e përgjithshme
e përcaktimit të vlefshmërisë së një metode seleksionimi përmes përcaktimit të
lidhjes empirike mes pikëve të marra gjatë seleksionimit dhe pikëve të marra
gjatë performancës në punë quhet:
a.
vlefshëmi e lidhur me
kriterin
b.
përcaktimi i vlefshmërisë
mes metodës së dy gjysmave
c.
vlefshëmria e përmbajtjes
d.
besueshmëria e matësit
dhe vlefshmëria
8.
Cila nga të mëposhtmet
nuk është një mënyrë për të rritur
besueshmërinë e testit?
a.
ta bësh tëstin më të
lehtë
b.
ta bësh testing më të
gjatë
c.
ti shkruash
instruksionet e qarta
d.
të përdorësh teste që
adaptohen dhe në formë kompjuterike
9.
Nëse doni të përcaktoni/establish
vlefshmërinë e një testi të ndërtuar për teknikët e kompjuterave duke përdorur
strategji parashikuese të vlefshmërisë lidhur me kriterin, testimin do e
aplikoni mbi:
a.
të paktën gjysmën e
teknikëve të komjuterave që keni në kompani
b.
njerëz që kryejnë punë
të ngajshme në kompani tjera
c.
aplikantët për punën e
teknikut të kompjuterit në kompaninë tuaj
d.
vetëm teknikëve tuaj të
kompjuterit që kanë nivel performance në ose mbi nivelet e pranueshme të
performancës
10.
Meqë punonjësit aktualë
kanë mësuar shumë gjëra në punë, gjëra të cilat aplikantët punë nuk i kanë mësuar
akoma,
a.
asnjë nga metodat e përcaktimit
të vlefshmërisë nuk është efektive
b.
vlefshmëria lidhur me
përmbajtjen është metodë më e mirë se vlefshmërisë parashikuese
c.
vlefshmëria konkuruese
është metodë më e mirë se vlefshmërisë së përmbajtjes
d.
vlefshmëria parashikuese
është metodë më e mirë se vlefshmëria konkuruese
11.
Një studim i vlefshmërisë
lidhur me kriterin me një grup të vogël punonjësish (psh. 20 veta)
a.
është më eficient, dhe
si rezultat, ka shumë mundësi të ketë nivel të lartë dobishmërie
b.
kërkon shumë gjykime subjektive
për të përcaktuar nëse aftësitë ose zotësitë që po vlerësohen janë thelbësore për
punën
c.
kërkon përdorimin e
vlefshëmrisë konkuruese lidhur me kriterin
d.
ka shumë mundësi të dështojë
që në fillim
12.
Cila nga format e mëposhtme
të vlefshmërisë bëhet relativisht më atraktive me uljen e mostrës për vlerësimin
vlefshmërisë?
a.
parashikuese lidhur me
kriterin
b.
konkuruese lidhur me
kriterin
c.
vlefshmëria e përmbajtjes
d.
vlefshmëria e
paraqitjes
13.
Ndryshe nga vlefshmëria
parashikuese dhe konkuruese, vlefshmëria e përmbajtjes
a.
matet në mënyrë
statistke
b.
është më e vlefshme
c.
bazohet në gjykime
d.
nuk aprovohet nga
ligji
14.
Një firmë ndërtimi ka neojë për një mbikqyrës
punimesh, përgjegjësitë kryesore të të cilit janë organizimi, mbikqyrja, dhe
inspektimi i punës të disa nënkontraktorëve. Aplikantët iu nënshtruan një testi
të evidentimit të gabimeve në ndërtim, ku kandidati hyn në një shesh të
improvizuar ndërtimi i cili është ndërtuar në mënyrë të tillë që të ketë 25
gabime të zakonshme dhe të kushtueshme, dhe ku aplikantit i kërkohet të
eidentojë sa më shumë gabime. Çfarë lloj vlefshmërie do të sugjerohej të përdorej
më mirë për testimin?
a.
konkuruese lidhur me
kriterin
b.
parashikuese lidhur me
kriterin
c.
e përmbajtjes
d.
matja e devijimit
standart
15.
Një firmë kërkon të
punësojë 15 elektriçistë. Kjo firmë synon të punësojë vetëm elektriçistë me
eksperiencë dhe, si rezultat, nuk ka plan t’i trajnojë punonjësit e rinj. Për
seleksionimin, është ndërtuar një test që i kërkon aplikantëve të identifikojnë
gabimet në një qark të lihur gabim dhe pastaj të korigjojnë gabimin duke
rilidhur qarkun ashtu siç duhet. Cila do të ishte metoda më e mirë për të vlerësuar
këtë test?
a.
vlefshmëria konkuruese
lidhur me kriterin
b.
vlefshmëria
parashikuese lidhur me kriterin
c.
vlefshmëria e
konstruktit
d.
vlefshmëria e përmbajtjes
16.
______ arrihet duke treguar që çështjet,
pyetjet, ose problemet e trajtuara në test janë shëmbuj që përfaqësojnë
situatat ose problemet që hasen në punë.
a.
vlefshmëria e
fleksibilitetit
b.
vlefshmëria parashikuese
c.
vlefshmëria e përmbajtjes
d.
vlefshmëria konkuruese
17.
Shqetësohemi më shumë
për rolin që luajnë gjykimet subjective nëse përdorim
a.
vlefshëmrinë
parashikuese lidhur me kriterin
b.
vlefshmërinë konkuruese lidhur me kriterin
c.
vlefshmërinë e përmbajtjes
d.
vlerësimin e besueshmërisë
përmes metodës testim – ritestim
18.
Shkalla në të cilën
informacioni i siguruar nga metodat e seleksionimit rrit evektivietin e përzgjedhjes
së personelit në organizatë, ka të bëjë me
a.
besueshmërinë e metodës
b.
vlefshmërinë e metodës
c.
përgjithsueshmërinë e
metodës
d.
dobishmërinë e metodës
19.
Dy teste, A dhe B, kanë
të njëjtin korelacion të vlefshmërisë mes testit dhe performancës. Nëse raporti
i seleksionimit është më i ulët kur përdoret Testi A sesa kur përdoret Testi B,
dobishmëria e Testit A
a.
është më e lartë se e
Testit B
b.
është më e ulët se e
Testit B
c. nuk ka lidhje me raortin e
seleksionimit
d.
asnjëra nga të mësipërmet
20.
Gjatë një interviste për
pozicionin e shitësit, bëhet kjo pyetje: “Supozojmë që një nga klientët e tu
refuzon të flaës me ty pasi nuk ia plotësove porosinë; çfarë do të bëje për t’a
rifutur në biznes?” Çfarë lloj pyetje interviste është kjo?
a.
kërkesë e punonjësit
b.
njohuri mbi punën
c.
situacionale e bazuar
në eksperiencë
d.
situacionale e
orientuar nga e ardhmja
21.
Një testim që
diferencon individët bazuar në kapacitetin mendor quhet:
a.
test situacionalsituational
test
b.
test me besueshmëri
konkuruese
c.
test njohurish
d.
test i aftësive fizike
22.
Çfarë lloj aftësish
lidhet me shpejtësinë dhe saktësinë me të cilën dikush zgjidh problemet
matematikore të çdo lloji?
a.
fluiditeti verbal
b.
lehtësia numerike
c.
aftësitë kualitative
d.
arsyetimi logjik
23.
Cila nga
karakteristikat e mëposhtme, nuk bën pjesë në “5 karakteristikat kryesore të
personalitetit”
a.
eksentrizmi
b.
kontrolli i jashtëm –
brendshëm
c.
besimi në vetvete
d.
të qënit i shoqërueshëm
24.
Një testim në makinë
shkrimi për një asistente administrative, është shëmbull i
a.
test aftësish
b.
test i shpejtësisë së
perceptimit
c.
testim me përmbajtje
pune
d.
test mekanik
25.
Një qendër vlerësimi
a.
është një vend ku
aplikantët për punë i nënshtrohen analizimeve të holësishme psikologjike
b.
nuk është shumë e
shtrenjtë
c.
përdor disa metoda
seleksionimi për të renditur ose aplikantët ose elemente të punës sipas
potencialit të tyre manaxherial
d.
është një metodë
seleksionimi që përgjithësisht përdoret për pozicione nëpunësisht ose sekretari
26.
Shumica e kundërshtimeve
të testimit të drogës përfshin të gjitha të mëposhtmet përveç:
a.
prekjes së privacisë së
një personi
b.
krahasimit dhe
renditjes të paarësyeshme
c.
besueshmërisë dhe
vlefshëmrisë
d.
minimizimit të
aksidentëve dhe dëmtimeve në vendin e punës
No comments:
Post a Comment